søndag 14. mars 2010

Jeg tror mine fellowpaktere har dødd.
Julie er, som vi alle vet, ikke verdens mest ivrige blogger (i tillegg til at hun har satt igang en suicide mission med å ta 60 studiepoeng dette halvåret), men Jack har dabbet av..

Det er jo NÅ du skal skrive, Jacqueline~~
Nå som De har startet på Atkins, sånn at vi kan støtte deg i tiden framover!
Det virker dog ut som at det går greit. Jeg har ikke merket noen forandringer i humøret ditt (vi vet alle at det å ikke la seg selv spise det man vil kan gjøre underverker på et godt humør).

Men det kan jo bli verre når kroppen bestemmer seg for å lengte etter alt det man ikke får lov til å dytte i seg..

ANYWHO.
Jeg kom til å tenke på en ting;

Vi ble vel enige om at denne pakten skulle var i ca en måned. Den startet 10.februar (siden den 9. var b-dagen til Cat)
Det vil jo si at den er over. Jeg har riktignok tenkt til å legge til en uke, ettersom jeg hadde en uke jeg sprakk helt - med bursdager, fødsler (ikke JEG, altså.. det skulle tatt seg ut..) og generelt manglende viljestyrke når hormonnivået endret seg en aldri så liten smule, slik det gjør én gang i måneden..)

Men, jeg er inne på tanken om å fortsette lenger.
Enten folk vil være med eller ikke..
Samtidig skal jeg også forsøke å være mer i bevegelse.
Fulgte Inger til toget i dag, og det er en 40 minutter lang gåtur - som jeg merker at jeg hadde ganske godt av.

Treninsstudioer og sånn er ikke helt min greie, så jeg kommer ikke til å melde meg inn i SATS i nærmeste fremtid, men det finnes andre muligheter

We'll see~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar