torsdag 4. mars 2010

Makan til viljestyrke..

..skal du nok lete lenge etter..

Etter min lille glipp to uker siden, har jeg virkelig tatt megselv i nakkeskinnet og skrudd på viljestyrken.

Og tro meg, den har kommet godt med når min mor gjør ALT hun kan for å ødelegge det hele for meg.

Senest på tirsdag sa hun "skal du kanskje ha et glass brus?? Siden det er tirsdag og greier?"

Men jeg sa at nei, det skal jeg ikke.

Hvorpå hun fortsatte med å påpeke at hun var godtesjuk - og fant fram masse kaker og whatnots, som hun lar stå framme sånn at det kan friste meg sånn... 24/7


Men; har jeg rørt det? NEI!

..og det har faktisk ikke vært så vanskelig å ligge unna! :D

I dag var jeg hos Fürst og tok blodprøve. Jeg hadde spurt Jacqueline om det var greit om jeg kjøpte meg en cola dersom jeg ble litt svimmel (siden det var veldig mange ting som var krysset av i skjemaet - og veldig mange klistrelapper til disse rørene de tar)
Men akk.. Ble ikke mer enn tre stusselige rør, så svimmelheten uteble..

Kjøpte jeg meg cola? Nei. Det gjorde jeg ikke.

Jeg gikk heller ned til spaceworld for å klage på noen hodetelefoner som jeg nettopp hadde byttet til meg fordi de brått sluttet å virke..
Så, da jeg stakk i de nye - fant jeg ut at det slettes ikke var hodetelefonene det var noe galt med, men iPoden min..




...[sett inn smertehyl her]


hvis noen hadde spurt meg om hva jeg ikke kan leve uten, så vil jeg si iPod (hvis vi ser bort ifra alle ting som mat og husly og alt det der..)

Å ta tog i 40 minutter, uten musikk??
Jeg grøsser ved tanken!


WHAT TO DO??!?

Jeg var innom humac-butikken for å se hvor mye de nye fine ipodene koster..

og visste jeg det ikke; vi må nok vente til neste lønning før det blir noe nytt leketøy på meg, ja..

det vil si.. to uker uten musikk på toget...



...og dersom dere ikke er klar over det, så har cola samme effekten på furting som plaster har på skrubbsår (helst med et smileansikt på).. Placebo-effekten vinner!

Men fant jeg en flaske cola i kjellern, der den blir kald og god og nammenam?

NEI!

Istedet laget jeg meg litt iskaffe med restene av kaffen jeg ikke drakk opp i dagtidlig..
Ikke HELT det samme, men det får gå

Bare en dag igjen, nå..


The force is strong in this one~~

2 kommentarer:

  1. Begynte nesten å tro at dere hadde gitt opp, så stille som det ble. Flinkeflink! Nå er det snart helg.
    Skulle ønske filmkveld var denne helga, for kalenderen er blank :( Gleder meg til neste uke.

    SvarSlett
  2. å neida, vi er da ved godt mot.

    Har vel bare ikke vært stort å melde om, vil jeg tro.

    denne helgen må man nok tilbringe med nesa godt planta ned i Intermediate Japanese-boka, siden man har stor prøve på onsdag..


    ...æ glææææær mæ (ikke så altfor mye..)

    SvarSlett