torsdag 25. februar 2010

Da er det fredag igjen.

Jeg var syk forrige uke, og orket ikke skrive noe, så i dag får bli for begge ukene.

For å si det kort, jeg sprakk:(

På torsdag drakk jeg brus, og på fredag, da jeg var hos Julies pappa for å klippe meg, klarte jeg ikke si nei til en sjokoladekake som var helt fantastisk.

Brusen var litt fordi Cecilie hadde sprukket og sa det var greit at jeg tok meg noe godt mens jeg var syk. Og når jeg er syk og synes veldig, veldig synd på meg selv har jeg ingen selvkontroll. Dessverre.

Så jeg bestemte meg for å spise mindre i helga, og bli flink igjen denne uka, noe jeg har klart:)

Nå er det bare en dag igjen så er det helg. :)

På mandag begynner jeg på Atkins, noe som gjør at dette for min del går fra å være en pakt til å bli en diett. Og da er det ikke lov å spise noe som helst av sukker, ikke en gang på lørdag. Så dette blir siste gang på veldig lenge.

Livet kommer til å bli hardt!!

~Jacqueline~

2 kommentarer:

  1. Det går bra med en liten sprekk, vettu :D

    Og LYKKE TIL med dietten!
    Vi skal nok hjelpe deg til å holde den!!!

    GO!GO!
    (*^ー゚)b

    SvarSlett
  2. Mohahahaha! :D Jeg smakte også på kaka uten dårlig samvittighet :P
    Synes dere burde skrive oftere -_-

    SvarSlett