onsdag 17. februar 2010

加油 \(^-^)/Første innlegg \(^-^)/加油

så, første innlegg på selvtortur bloggen. Nei da, dette går egentlig helt smertefritt.
Som noen av dere allerede vet har jeg vært helt ram etter at jeg kom hjem fra Kina. Jacqueline har kommet med teorien at jeg kompenserer for kjæresten, kanskje det er noe i det XD Men denne pakken har allerede hjulpet meg med å komme ut av den værste godter- gropa. jeg er jo egentlig ikke et godteri menneske, men kake er veldig godt da ^-^''
Når vi er inne på kake. Her på tirsdagen satt jeg på et bord med folk som gomlet i seg kake og prøvde for harde livet å friste meg, men det funket ikke! Jeg drakk kaffen min og hadde det helt greit. Har en annen fristelse inne i te-skapet mitt, yoghurtnøtter. Mitt favoritt godteri på lørdagen >.< En boks med yoghurtnøtter blir vanligvis ikke gammel i skapet mitt. Men på grunn av fastelavens i helgen, spiste jeg den ikke denne helgen, og nå står den der og frister meg hver gang jeg skal lage meg te. Tortur!!!! Godt jeg er på skolen hele dagen ^-^'' 。
Stå på jenter!! 加油!!!!

1 kommentar:

  1. Jeg har også begynt å lure litt på den teorien til Jaqc, for jeg har vært vildt craving etter at jeg kom hjem fra Japan XD
    Men yay! Stå på! Snart er onsdag over og da er du over halvveis!

    SvarSlett