tirsdag 23. februar 2010

..so tempting..

Jeg lurer på en ting;
...går Vitaminbjørner under godteri?
og Kornmo?

og iste?
Du vet; sånn Nestea som man får kjøpt i butikken?
eller Tine Iste...
...eller juice?

..okei, det var mer enn én ting..

=
on a sidenote;
godeGUD jeg er sulten.
Jeg har spist masse mat, men magen min blir aldri fornøyd!!!
jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til ;o;

det er ikke mer å spise heller, forresten
må vente på at brødet jeg tok ut av frysern tiner.. men det tar så lang tid
...spesielt siden undertegnede klarte å ødelegge microen i et aldri så lite raseriutbrudd..

oh woe be us~~ ;o;

2 kommentarer:

  1. Tror jeg er gnske sikker på at å drikke iste er omtrent like sunt som å drikke saft, og at kornmo har relativt mye smør og skker i seg, men hva med å ta en titt på innholdsfortegnelsen? Eller det berømt kalori-innholdet?:P De skriver på det i Norge også, gjør de ikke?
    Ble du sinna på microen?XD

    SvarSlett
  2. Men Kornmo er jo fullkornskjeks ;o;

    jeg ble -litt- sinna på microen, ja.
    Den var bæsj uansett, og når jeg kommer sulten og sliten hjem fra jobb, og den stopper opp etter et minutt og sier at døra ikke er igjen og sånn, så ber den jo om bråk.

    og det fikk den. Med en aldri så liten kraftanstrengelse (og et sinnebrøl verdig en løve) så smalt jeg igjen døra - og så ble det HELT svart i microen, og alt det tekniske i den sluttet brått å virke ;D


    ...så da måtte man steke pizzaen i ovnen (noe som igjen resulterte i en svidd pizza, siden det er noe galt med ovnen også -eller mine kokkeferdigheter-)

    It was not a happy day, I tell you...

    SvarSlett