torsdag 11. februar 2010

gah. jeg føler meg som en dass.

I dag tok det all viljestyrken jeg eier og har til å holde tilbake mot fristelsen om å kjøpe en cola mens jeg var på jobb.
Jeg hadde null energi, og var i ferd med å bli litt irritabel.

Jeg sto til og med med telefonen i hånden for å ringe Jacqueline for å spørre om lov.
Men jeg sto imot. Kjøpte en banan i stedet. Haha.

Cola, banan.. same story - different versions..

Men, tilbake til min første uttalelse; jeg føler meg som en dass.
Jeg sliter som en helt for å komme meg ut av senga om morgenen, og magen min er ikke spesielt begeistret for NOE jeg gir den. Makan til møkkaorgan..

I morgen har jeg fri, så da tenkte jeg at jeg skulle være flink og benytte meg av pilates-DVDen mamma har kjøpt til meg/oss. Bare for å komme igang.

Så hun ene på jobben i dag.. Hun har driiiitschvære muskler i armene.
Det er jo ikke så altfor feminint at det gjør noe - selv om hun er veldig flink til å ikke kle seg så hun ser ut som en boler.

Jeg vil ikke ha så store muskler. Jeg vil ha sånne lange, flate og litt mer feminine (det er vel greit at NOE ved meg begynner å bli litt mer feminint - nå som man har falt litt tilbake til Tomboy-stilen -dog denne gangen er den litt mer sånn Geeky enn bare manndig.)

NOK OM DET.

Nå skal jeg sove.
Masse!

Mitt mål er å miste de sorte ringene under øynene i løpet av denne måneden også. Det er jo ikke så fresht at det gjør noe..

So off we go!

(-ε-)Zzz・*。*゜。

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar