mandag 15. februar 2010

uke2:

..og den begynner bæsj.

våknet i dag med en så sinnsvak kvalme at jeg bare såvidt orket å gå opp trappen for å finne noe å gi masseposen, ettersom kvalmen var liknende den man får når man er så sulten at det bare er magesyren igjen.

Denne typen kvalme pleier å gi seg når man spiser.
men akk. det gjorde den ei.

I tillegg var jeg så sykt sliten at jeg bare byttet ut olabuksa med joggebuksa og gikk for å legge meg igjen.

våknet igjen med skallebank...

selvmedlidenheten er til å ta og føle på..
..og på kjøkkenet står det fire flasker cola som ikke har blitt satt på plassen sin ennå - men jeg står imot.


mye bedre med te, tross alt..

2 kommentarer:

  1. 頑張れ~~!
    og god bedring!

    SvarSlett
  2. God bedring!!
    Og er stolt av deg. Det er hardere å stå imot om når det står midt i glaninga

    SvarSlett