torsdag 18. februar 2010

(o ̄∇ ̄)=◯)`ν゜)・;'

*synke sammen på gulvet og hulke*

min mor.
er.
slem.

I går når jeg kom hjem fra jobb var jeg ganske sliten, og helt syyyyykt sugen etter cola. Mens pizzaen mor og far hadde kjøpt til meg sto i ovnen for å bli varm gikk jeg ned på rommet mitt for å skifte til joggebukse og nye, freshe sokker...

Da jeg kom opp igjen...

.....på bordet står...
et glass

med brun, boblende masse..

Jeg sverger, jeg kunne høre kullsyra fra der jeg sto - ca 7 meter lenger bort.
og i sofaen sitter mamma..

"Siden det er onsdag og greier..."

.
.
.


NO SUPPORT!

Jeg har sagt til dem at jeg ikke skal ha brus i hverdagene (noe med en gang bare fnyste av..), men hver gang jeg sier at jeg ikke skal ha, sier de bare "skal jeg overtale deg?"

..jeg har vært flink, men i går.. når suget var på det sterkeste, så står det et glass og bobler...

og WOSH så forsvant viljestyrken..

MEN!
(det er alltid et "men")

jeg har tenkt at siden denne uka er så godt som bortkastet paktmessig for min del (først b-dagen til pappa på mandag, og så ble niesen min født på tirsdag..)så kan jeg likegjerne stryke denne uka

og heller legge den til senere.

Det betyr ikke at jeg avskriver at jeg har feilet.
På en annen side skal jeg sette igang med nye tiltak (som jeg må komme tilbake til, siden de ikke er helt ferdigplottet ennå..)

Men jeg gir ikke opp.

Bare å begynne på nytt!

2 kommentarer:

  1. Aww, det er slit når alle liksom skal være så koselige og morsomme, når man egentlig trenger det motsatte. Veldig søt beskrivelse av det boblende cola-glasset forresten XD

    SvarSlett
  2. vurderte "sprudlevann" men det kunne fort ha vært champis og sånn..


    men jeg har bestemt meg for at fra nå av, så skal jeg skjerpe meg masse..
    (med mere enn bare cola-stopp)

    SvarSlett